Jump to content


Photo

Solitude.


  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 discarabecho

discarabecho

    .............................

  • TLPsien
  • 1 posts

Posted 21 November 2005 - 09:01 AM

SOLITUDE.




                                              Chemin nuageux.
                                              Je marche
                                              Seulement entre
                                              Le ciel et la terre...



                                             M.Tereza..............21-11-05.

#2 Nobody's perfect

Nobody's perfect

    Elysa

  • TLPsien
  • 3,075 posts
  • Publications:Heu... Cliquez sur mon pseudo et vous trouverez

Posted 21 November 2005 - 09:27 AM

Mère Theresa?




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users